Glad midsommar på er allihopa !!

Hoppas att ni alla har haft en skön midsommarafton.
Själv så har vi tagit det lugnt.
Jag klev ur sängen klockan 13 idag !!! Kors i taket.
Men jag behövde verkligen det. Jag har varit sååå nära att gå in i väggen så det finns inte. Som jag sa till Johan: " jag har inte gått in i väggen men däremot så har jag sniffat på tapeten "

Har käkat sill och färskpotatis och vi delade på en miniflaska bäska droppar som var kvar från jul.
Fy fan vad äckligt det va !!!

Tidigare på dagen satt vi ute på balkongen jag och Johan och njöt av solen.
Rätt var det var sa Johan:
" usch , jag tror att jag har fått åskhuvud"
" Va ? Påskhuvud ?? "
" Ja" svarade han och ruskade på huvudet.
Jag såg för mig själv massa kycklingar som ruskades om när han ruskade sitt huvud.Ja vad fan säger man ?!?!?

Natural blond jag också ????



Nästa midsommar SKA vi fira uppe i Dalarna! Det är en sak som är säker !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0