" Bara " 33 dagar kvar till flytt =)

Håller på att småfixa inför flytten idag också.
Har skurat under diskbänk och bakom spisen idag..... uhhh
Behövs nog göras liiiite oftare ......

Har haft tvättstugan idag också och efter det drog jag till Ursvik och gick 5 km.
Körde en riktig powerwalk så jag blev helt slut =)
Drog ner till klubben och hämtade Pixie efter det. Johan ska jobba nere på klubben ikväll och han drog dit tidigt idag med Pixie men det funkar ju inte riktigt att hon stannar där när det är massa folk där sedan.

Robin är med en kompis just nu, men ikväll så ska vi försöka fixa till Xbox live och ha en riktig myskväll han och jag.
Vet ej när Johan kommer hem, men han trodde inte att det skulle bli så sent.
Vi får väl se.

Ska dricka upp mitt kaffe nu sedan hoppa in i duschen innan det är dags att börja tänka på middag

Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0