Träningsvärk.......

Har träningsvärk idag. Inte för att jag har varit hurtig utan för att jag bar kartonger igår *s*
Körde tre vändor med kartonger igår på dagen.  Fick inte in mer än fyra flyttkartonger i bilen, så det är ju bra att det inte är så långt att åka =)

Efter det var det dags för ett pass i tvättstugan mellan 13 och 16 och sedan var det dags för Taco middag.

Imorse när jag ( till slut ! )vaknade var jag stel i hela kroppen och fattade först inte varför.....

Men det är bara att ta tjuren vid hornen och fortsätta köra lite ikväll =)
Har väl ca fyra gånger kvar att köra med förrådsgrejjer, sedan är det klart. Skönt att slippa ta det sedan när vi flyttar.
Det brukar ju alltid vara det man sparar till sist och brukar ju vara jobbigast.

Imorgon ska Robin åka till stan och möta upp sin kusin från Ängelholm.
De har inte setts på över två år, så båda har väl vuxit en hel del skulle jag tro.
Jag åker in efter jobbet imorgonkväll och möter upp dom.
Ska bli jätte kul att ses igen.
Jag träffade ju syrran och Lars som hastigast i våras så det ska bli roligt att träffa dom igen =)

Berättar mera om det senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0