Supertrött hela kvällen

När jag kom hem från jobbet så var det mat som hägrade =)
Fixde iordning en underbar wok ( måste jag få säga själv )
Efter maten blev det "matkoma" ett tag, sedan var det bara att ta tag i flyttsaker.

Har packat ner skafferiet och skurat ur skåpen . Skönt

Glömde berätta att jag igårkväll behövde hoppa in som rörmokare *s*
Det luktade skunk i diskhon så jag skulle göra rent........
Det var ju en hel del saker kan jag säga som hade ramlat ner i slasken.....
När jag hade rensat klart och skulle kolla var det total stopp !!!!!!
Hämtade "den förbjudna flaskan" med propplösare " mouhaaaa "
Första omgången gick inte så bra.
Körde en omgång till.......
Efter andra omgången rann det ner bra =)
Skruvade tillbaka lite saker som jag hade tagit bort för att göra rent och testade. TVÄRSTOPP!!
Plus att jag hörde det varnade ljudet av sipprande vatten....
Öppnade skåpluckorna till diskbänken och ALLT simmade !!!
Nog för att jag skulle göra rent där under men jag hade inte tänkt göra det igårkväll....
Det var bara att slänga ut allt under diskbänken och börja torka rent och felsöka ....
Teknisk som man är ( känner mig väldigt stolt och måste slänga iväg ett stort TACK med glädje till min far som gav mig "fixar gener" ) så lyckades jag leka rörmokare också =)
Johan stod bredvid och tyckte att jag skulle kontakta Förvaltaren , men icke sa Nicke =)

Fixade läckan och kunde lägga mig med ett leende på läpparna.
Det sista Johan sa innan vi lade oss var: Jaha, det visar ju vem det är som är man i detta hus .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0