Ska snart börja skjutsa över lite kartonger

Söndag morgon och ingen mer än jag är uppe.
Sitter och dricke en kopp kaffe innan jag ska sätta igång att köra lite kartonger.
Får se om Clara hjälper till sen när hon vaknar.

igår var vi nere på klubben och käkade gott =)
Det var en av killarnas tjej som fyllde 25 och det bjöds på vildsvin.
Har aldrig ätit det förut, men det var himla gott !
Jag och Clara åkte hem vid 20 tiden och på vägen hem svängde jag in på OK och bokade flyttbil.
Har bokat den mellan 10 och 16 den 26:e. Det borde vi hinna på tycker jag.
Ringde även till Telia igår och ändrade flyttdatum. Det var heller inget problem. Skönt.

Nej, nu ska jag sätta lite fart så jag hinner köra nått lass innan det är dags för tvättstugan......

Kommentarer
Postat av: A l e s s a n d r a

Jobbigt med att flytta.

Hoppas det dröjer länge innan jag flyttar igen!

2008-07-13 @ 09:33:44
URL: http://issylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0