Riktig duktig har jag varit =)

Idag har jag verkligen varit riktig duktig
Har åkt över med kartonger till förrådet, skruvat ner alla gardinstänger, tvättat upp nästan alla gardiner för hand,packat en del kartonger och putsat fönster i vardagsrum och sovrum.
Ska upp tidigt imorgon och putsa Robins fönster och innerfönstren på balkongen.
Sedan blir det mera packning.
Johan skulle ju ringa mig när han kom fram till Karlstad..............
Ringde honom vid halv sju och det första han sa var att han hade glömt att ringa.............
Sånt vill man inte höra =(
Glömt att ringa?!?!? Hallå?!?!?
Glömmer man att ringa sin sambo när man åker bort någonstans?!? Inte jag iallafall.....
Ja ja vissa kommer ihåg mera än andra ;o)
Nu ska jag dricka upp mitt glas vin som jag tyckte att jag var värd efter allt slit, och sedan gå och lägga mig.
Har som sagt en del att göra imorgon

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0