Nu är det inte långt kvar till semester =)

Nedräkningen har börjat nu ! Nu är det inte långt kvar till en välbehövlig semester !!

Har inte planerat in någonting och det är riktigt skönt faktiskt.
Det kommer nog bli en hel del fixa i lägenheten den första veckan iallafall, men är det fint väder så blir det sola och bada.
Jag har inte solat och badat över huvudtaget hittills i sommar så jag är blek som en albyl ska ni veta !
Inte för att jag brukar kunna bli jättebrun men lite färg brukar jag kunna få iallafall.
Vi får se om jag hittar en billig resa sedan också så vi kan sticka iväg en vecka.

I eftermiddag kommer mamma och pappa ner. Ska bli kul att få umgås med dom en stund igen.
Förhoppningsvis blir det en hel del gjort i lägenheten också när de är här =)

Paps har med sig en planka också som vi ska ha som trappa till katten, så hon kan klättra upp när hon ramlar ner från balkongen =)
Hon har ju lyckats med det tre gånger nu redan, senast igår kväll.....
Som tur är är det bara 2,5 meter ner, så det är ingen fara, men varje gång hon rasar ner så ställer hon sig nedanför och jamar som en tok =)
Förhoppningsvis så är hon så pass smart att hon fattar att hon ska klättra upp via plankan. Vi får väl se .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0