München fram och tillbaka

Har varit nere i München på snabb visit tisdag och onsdag.
Vi har haft ett ecom forum i en och en halv dag i värmen !
När jag landade i tisdags morse slog bokstavligen värmen emot mig !
Det var minst 30 grader.
Man är ju inte riktigt van med sådan värme ( tyvärr :-) )

Shoppade loss lite igår på flygplatsen innan jag flög hem igen.
Handlade parfym till Johan och Robin, smink till mig och lite godis.

Stöp i säng när jag kom hem sedan runt halv elva.

Imorgon kväll åker jag, Johan och Mattias upp till Dalarna.
Johan ska frakta upp lite saker som han har i ett förråd hos Mattias.
Robin stannar med Eva och Sara här i stan.
Han och Sara ska på Grönan på lördag nämligen. Blir nog roligare för honom att vara på Grönan än att följa med till Dalarna faktiskt.
Blir ganska mycket jobb där uppe.
Måste klippa gräset igen , vatten pump ska kollas och förhoppningsvis lagas och sedan ska det ju stuvas in grejjer.
Ska dock bli skönt iallafall att komma iväg en sväng.

Ikväll ska jag fixa lite hemma också inför flytten.
Ska bland annat plocka ner bordet ute på balkongen.

Nu är det dags att gå igenom mailen här på jobbet.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0