Inte många kartonger kvar nu ....

Körde ett gäng omgångar med kartonger igår kväll igen, så nu är det inte många vändor kvar så är förrådet klart.
Jag tror att jag får köra tre gånger till , sedan är det klart.

Är lite trött idag men det beror inte bara på flytt utan även på att jag vaknade klockan 2 imorse av att måsarna hade skrikparty utanför fönstret !!
Stängde igen och lade mig ner och skulle försöka somna om. Då börjar Johan att dra timmerstockar så dånade i hela rummet !!
Knuffade några gånger på honom, men det var lönlöst.
Fick ta mitt pick och pack och lägga mig ute på soffan.
När jag väl borrat ner mig där så hör jag världens asgarv från Robins rum !!
Robin och Lucas är fortfarande uppe och lattjar för fullt !
Fick gå upp igen och säga åt dom på skarpen igen ( hade redan gjort det tidigare )
Efter mycket om och men så somande jag, men då var klockan runt halv fyra imorse, så jag hoppade ju inte direkt ur sängen när klockan ringde imorse.....

Ska bli intressant och se hur pigg Robin är om en stund när jag ska ringa och se till att han är uppe.
Han ska ju åka in till stan idag och möta Emil och syrran & Co ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0