Hemma och väntar på min vän Eva

Min underbara vän Eva ringde och frågade vad jag skulle göra ikväll.
Inget, bara packa , svarade jag.
Är det okej om vi kommer över med lite smörgåstårta ? Så slipper du laga mat ?

Det tackar man väl självklart ja till =)

Gulle Eva!

De ska även kolla hur stor soffan och vardagsrumsbordet är. De ska nämligen få det av mig när vi flyttar.

Johan är nere på klubben ikväll. De skulle ha möte inför resan ner till Karlskoga nästa vecka och Robin är kvar nere hos Micke.
Själv ska jag som sagt äta smörgåstårta och sedan packa lite kökssaker innan det är det dags att bänka sig för Morden i Midsommer. Gud vad jag älskar den serien !!

Nu är det bara 8 arbetsdagar kvar till semestern och endast tre dagar kvar till flytt !! Jippi !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0