Hejdå Lötsjövägen !

Imorse lämnade jag in nycklarna till gamla lägenheten hos Förvaltaren.
Så nu är det bye bye Hallon!
Jag och Robin körde de allra sista grejjerna och cyklarna igår kväll !
Skönt att det inte behöver hänga över mig nu iallafall. Nu kan jag koncentrera mig på att fixa till i nya lägenheten :-)
Det finns ju en hel del att göra där fortfarande.......
Jag hann fixa undan runt 5-6 kartonger igår kväll när vi kom hem, men det är säkert 25 kvar !!

Mams och paps kommer ner imorgon eftermiddag också så de har sagt att de ska hjälpa mig.
Johan åker ju till Karlskoga imorgon och Pixie ska vara ute hos uppfödaren under tiden.

Jobbar sista dagen imorgon också innan semestern. Ska bli så skönt att få vara ledig i tre veckor !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0