Har hämtat nycklarna till lägenheten nu på morgonen !

Hämtade nycklarna imorse och åkte självklart in och kollade i lägenheten =)
Såååå roligt !!
Gick runt och kollade så att det var okej städat och kollade även om det var något som var trasigt.
Det var bland annat ett handtag till en kökslåda som saknades, så det måste jag felanmäla, annars så såg det riktigt bra ut.

Eva och Mats kom förbi igårkväll och hämtade soffan och vardagsrumsbordet.
Johan hjälpte dom att bära och sedan kom de och hämtade mig och vi åkte ner till klubben och tog några öl.
Åkte hem sedan och fortsatte att packa lite.
Idag, nu på morgonen så ska Eva, Mats och Johan köra några flyttlass !
Det var Eva som ville hjälpa till eftersom hon inte kan hjälpa mig imorgon. Gulle Eva !!
Så nu vill jag bara att dagen ska gå fort så jag kan åka hem och se hur mycket som är kvar.
Imorgonbitti hämtar jag flyttbussen och sedan kör vi sista grejjerna plus hämtar bäddsoffan i stan =)
Äntligen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0