ha ha ha

Sitter och läser lite roliga saker på tjuvlyssnat.se

En stor grupp människor håller på att lasta scendekor, musikinstrument och annan utrustning i en trailer. Två killar ~22 går igenom vad som redan lastats in.
Kille 1: Såg du var myggorna tog vägen?
Kille 2: Nej, det ska ljudteknikern hålla koll på.
Kille 1: Jamen, var är han då?
Kille 2 (skrikandes mot de andra): Var fan tog alla ljudarna vägen?
Alla människor inom höravstånd stannar upp och tittar misstänksamt.


En kille ~20 sitter i tunnelbanan, i famnen har han en stor vattenpipa. Vid sätena bredvid honom sitter en dam ~75, och tittar på vattenpipan.
Damen (ler stort och säger): Vilken fin pokal! Hur vann du den?
Killen (helt lugnt): Jag vann en hundkapplöpning.
Damen (ler ännu större): Jaha, men jag förstår inte...
Killen: Ja, du vet. Hundarna började springa så hoppade jag in där emellan och vann loppet... Japp, jag är snabb jag...
Damen (väldigt förvirrat): Jaha... Vad trevligt...
Damen vänder huvudet mot fönstret och ser ytterst förvirrat ut. Efter några stationer så reser sig killen upp för att gå av.
Killen (vänder sig till damen och säger): Hörru. Jag skojade bara. Det här är en vattenpipa, men du blev inte klokare av det, va?
Damen: Nä.

Ett par ~20 sitter på sätena bredvid varandra på tunnelbanan. Tjejen har suttit och smsat ett bra tag och killen försöker lönlöst fånga hennes uppmärksamhet genom att nafsa henne i örat, leka med hennes hår och smeka henne på halsen. Till slut lägger han huvudet på hennes axel och suckar. Han borrar in ansiktet i hennes kofta och rör kärleksfullt huvudet fram och tillbaka. Tjejen tittar irriterat upp från mobilen.
Tjejen: Vad fan gör du? Sitter du och torkar av snor på min kofta?

Ett gäng sitter och spelar "jag har aldrig...", men måste köra leken på engelska p.g.a. en fransk utbytesstudent.
Tjej 1: Vad heter vegetarian på engelska?
Tjej 2: Vegetable?
Tjej 1: Have you ever had sex with a vegetable?
Fransk kille: Yes.
Resten av gänget ser väldigt generade ut.

Två tonårskillar småretas med varandra.
Kille 1: Hur många kromosomer har du?
Kille 2: Fler än du i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0