Guidning via mobil ......

Hade på känn att det inte skulle gå klockrent att sammanföra Robin med min syster & Co idag....*s*

Syrran ringde och frågade vart Robin var. Hon fick inte tag på honom på telefonen.
Jag ringde och fick tag på honom
" Jag är på Centralen och är på väg upp "
Jag ringer tillbaka till syrran och säger detta.
Efter ett tag ringer hon igen.....
" Vi ser honom inte och vi får fortfarande inte tag på honom"
Jag ringer igen och lyckas få tag på honom efter tag.
" Jag står vid Plattan och väntar!
"Plattan?!?!?  Nej du ska till Ringen vid Centralstationen "
" Hur kommer jag dit då ? "
Bla bla bla bla .....
Efter mycket om och men så ringde syrran sedan och sa att de hade mött honom och var nu på väg ut till Grönan.

Undrar om det blir samma sak ikväll när jag ska möta upp dom i stan....  ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0