Gammalt strul..

På de glada 90 - talet när jag fortfarande bodde hemma i Ljusdal och alla kändisar spelade i Folkets Park så har jag ett underbart litet minne att berätta.
Killen i fråga fick jag reda på hade flickvän då men jag hoppas att det är preskiberat *s*

Jag jobbade på Stadshotellet där alla kändisar bodde som spelade i parken.
1988- 89 ( sorry PJ jag kommer inte riktigt ihåg ) skulle Trance Dance spela i Parken och bo på Stads Hotellet.

Jag hade väl hört deras "slag dänga " You´re gonna get it " några gånger och tyckt att den var bra.
 I vilket fall som helst som helst så slutade det med att jag och PJ  "fann" varandra  en kväll i Ljusdal =)
 Inget allvarligt som att vi hamnade i säng utan bara att vi njöt av varandras sällskap och hade riktig roligt ihop.
Ljusdal är ju ett riktigt litet samhälle så jag fick ju höra detta i tid och evighet =)
Grejjen är den att vi träffades några gånger efter denna kväll i Ljusdal nere i Stockholm.
Han bodde i en liten etta på Blekingegatan med ett älghuvud uppsatt på väggen !!!!!

I vilket fall som helst var det mycket som hände som gjorde att vi inte träffades mer och allt föll i glömska.
För några år sedan var det en vän till mig i Ljusdal som satte ut sin synth på blocket.
En kille från Stockholm ringde  på synthen och när de hade pratad ett tag så visade det sig att det var PJ som ringde till en kompis till mig =)
Han kom ihåg mig och bad kompisen att hälsa till mig så mycket =)

Har ingen aning om vad PJ gör idag ( vet att han jobbade ihop med Anders Lundin ett tag ) men om det är någon därute som känner honom så hälsa till honom!

http://www.youtube.com/watch?v=sygnC8-piA4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0