Får förmodligen flytta tidigare =)

Har varit i kontakt med min nya kundvärd nu på morgonen och förmodligen får vi flytta in lite tidigare !!!
Ska få nyckeln ner till förrådet imorgonbitti, så vi kan börja köra över förrådssaker redan nu och när jag hämtar nyckeln imorgon ska vi prata om tidigare inflytt.
Han såg inget problem med att vi skulle kunna flytta in helgen 26 -27 juli !
Det skulle ju verkligen vara skönt och det skulle lösa en del saker.
Dels så behöver jag inte tokstäda samma dag som vi skulle ha flyttat och dels så behöver inte Johan ställa in sin lilla MC tripp med klubben !
Och sedan får jag några ensamma dagar att fixa i nya lägenheten också =)

Åhhh vad glad jag blir nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0