Trött hela veckan =(

Jag börjar bli lite orolig nu faktiskt.....
Jag är konstant trött !
Även fast jag sover mina åtta timmar varje natt ( nästan ) så är jag som en zombie på morgonen när jag vaknar....

422971-7

Får väl en kallelse snart från företagshälsovården gällande hälsoundersökning hoppas jag.
Alla som fyller 40 blir automatiskt kallade nämligen.
40!!! Om bara någon dag blir jag sk " tant "!
Fast man blir ju inte äldre än vad man gör sig som det så fint heter och jag måste nog säga att jag inte känner mig som 40 mentalt iallafall ( och nog inte utseende mässigt heller hoppas jag )
Jag kommer ihåg hur min mamma såg ut när hon var 40.
Då var jag åtta år och i mina ögon var hon jääääättegammal!
Men jag tror nog att min son inte tycker att jag är jäääättegammal iallafall =)

Men jag kan kanske skylla min trötthet på att jag snart blir 40 ?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0