Måndagsblues

Det var himla jobbigt att slå upp ögonen imorse när klockan ringde .....
Men men, det var bara att kämpa sig upp och göra sig iordning.
Grabben hade beställt väckning för att hinna hoppa in i duschen innan skolan.
Säger han till kvällen innan att han vill duscha morgonen efter så vet man att det gäller att hinna duscha före honom!
Han tillbringar nära på en halvtimme nämligen till att halvliggandes och halv sovandes duscha *s*

Efter att vi kommit iväg till skola och jobb och jag fått i mig mitt kaffe och en macka så kryper den där känslan över en som brukar komma på måndagar......
" Vad ska jag börja med ?  Allt är så kämpigt nu så här på morgonen ju.... "
Det var bara att skaka av sig den känslan och hugga in i diverse saker.

Och nu har jag huggit in en hel del så nu är man inne i det normala jobbflytet igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0