Imorgon är jag ledig =)

Imorgon har jag nästan sovmorgon =)
Har tagit ledig imorgon för jag ska ner till läkaren och ta allergi tester mot penicilin ( tråkigt )
Efter lunch kommer mams och paps ner ( roligt )
Vid 18 går båten till Tallinn ( super roligt! )
Min familj, mams, paps och min bästa väninna med familj åker till Tallinn imorgon och firar min 40 års dag i efterskott.
Ska bli jätteroligt =)
Ska äta gott, shoppa ( billigt ?!??! ) och njuta av Gamla Stan i Tallinn som alla säger är jättevackert.
På vägen hem ska jag boka massage och ansiktsbehandling och verkligen njuta.
Ser verkligen fram emot denna helg

Försökte tigga till mig en t shirt från min sons fars rockklubb ikväll i födelsedags present men icke sa Nicke!!!

Kommentarer
Postat av: annika

ofattbart - fick du ingen T-shirt??????

2008-01-27 @ 23:01:01
URL: http://www.singelisumpan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0