fortsättning på måndags blues

Resten av dagen på jobbet gick i "lösningens tecken " =)
Det mesta uppgifter jag fick in under dagen lyckades jag lösa.
Jag kanske ska tillägga att jag jobbar som ansvarig för en web applikation på ett dataföretag....

Min sons far ringde mig på eftermiddagen och talade om att de var inne på NK och handlade försenad födelsedagspresent.....
Grabben hade hittat en underbar vårjacka av ett poppis märke som passade perfekt!
Fem minuter senare så ringde min grabb och talade om att han hittat de där träningsbrallorna vi pratat om att hitta tidigare.
" du vet dom som ser ut som prassel byxor men inte prasslar ".....................
" Vad kostar dom ? " var min första fråga
" 299:- ".............
Och svag som man är säger man okej...........

Nästa samtal jag fick var från min sons far:
" Han stannar väl här nån dag nu va ??? "
" Ja om han vill ", svarade jag.
Det är inte så att jag inte vill att min grabb inte ska umgås med sin far och att vi inte har ordning på när , var och hur , det är bara att jag och min sons far lever helt skilda liv och har helt olika uppfattningar om saker och ting.....

Har nu kollat på idrottsgalan och insett att det är alldeles försent att fortsätta min atletiska karriär ( fyller 40 om en vecka *s* )och ska ta en date med John Blund.
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0