Sego dego

Igår kväll var jag verkligen helt slut !
Efter att jag hade lagat mat åt mig och min grabb lade jag på soffan och kollade på tv.
Det tog inte många minuter förrän mina ögonlock slog ihop ....
Vaknade med ett ryck av att det var en blöt nos som kom upp i ansiketet på mig =)
Vår hund hade kommit hem och tyckte att jag var tråkig *s* Min sambo kom hem från klubbmötet lite tidigare än vanligt och hade väl hoppats på att vi skulle vara lite sociala och prata lite , men icke .....
Var helt slut så det blev bara mera tittande på tv ( House började igen ! ) i tystnad.
Skit tråkigt , men vad gör man när precis all ork gått ur kroppen ?

Idag är det dock bättre =)
Mycket mycket piggare och jag var ganska tidigt på jobbet.
Grabben har studiedag idag, så jag behövde inte tänka på frulle och väckning för honom.

Upptäckte imorse av en slump att jag betalar dubbla hemförsäkringar !!!!
Ringde ett av försäkringsbolagen direkt när jag kom till jobbet och sa upp deras försäkring.
Det är nackdelen med autogiro, man ser bara att det har dragits en summa pengar men man vet inte riktigt varför.....suck...
Nåja, nu upptäckte jag ju det iallafall :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0