Ny lägenhet

Jag har ju stått i kö ett tag för en ny lägenhet inom Förvaltaren och igår fick jag ett erbjudande =)
Kastade mig in på hemsidan för att kolla planlösningen och den såg riktigt bra ut.
Visning är den 11 mars men jag är nere i tyskland då , så jag måste ringa och kolla om det är okej att jag skickar Johan och Mirro istället .
Igår kväll när jag kom hem från jobbet så åkte hela familjen iväg till adressen för lägenheten för att kolla in läget på den......
Låg helt fel =(
Ligger i ett avskilt område och inte alls roligt så jag ska tacka nej.
Jag har ju två chanser till på mig att hitta en bra lägenhet och jag trivs ju i den lägenheten jag har nu, så det brinner ju inte i knutarna.
Det är dock området som jag inte är så jätteförtjust i .
För mycket 70-tal och grå cement över det hela.

Bestämde ett datum igår också för att åka iväg upp till Dalarna !
Johan har ju lantställe där mellan Falun och Rättvik men vi har aldrig fått fingrarna ur att ta oss dit!!!
Har sett foton på stället och det är helt underbart där !!
Jag ska sätta in en bild sedan så ni får se.
Den 14 mars har jag bestämt att vi ska dra iväg!
Då hinner vi ställa iordning och fixa till så att vi kan vara där uppe över påsken :-)

Ser verkigen fram emot detta och eventuellt ny lägenhet !
Livet börjar igen ?!?!? *s*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0