Lugn helg

Helgen har varit lugn, skön och slapp =)
På fredagen när jag kom hem hade min sambos barn kommit.
Vi gjorde tacos till middag och mumsade. Jag lyckades med en riktig underbar guaccamole måste jag säga !!
Suveränt god !!
Senare på kvällen kollade vi på Let´s Dance och mumsade chips.
Fortfarande fascinerad över hur de kan dansa i sina kläder, fast i fredags så hade de ju inte så mycket kläder på sig ioch för sig.
Lördagen startade sent. Jag lyckades med konststycket att sova till halv tolv !!!
Kanske pga av att jag satt uppe till halv tre natten innan och spelade spel på datorn =(
Jag och Clara drog till apoteket i Sumpan och smet in på Lindex en sväng. Hittade en jätte häftig kjol till mig och en jättesöt tröja till Clara =)
Drog vidare till Coop Forum sedan för att köpa kolsyre tub till Soda Streamen.
Införskaffade hårfärg och hittade även ett par stövlar till Clara .....
Ja, jag vet , jag skämmer bort henne, men det är ju så himla roligt att ha en liten tjej med sig när man handlar *s*
När vi kom hem hade vi besök av Mirro och lilla Carmen.
Carmen är ju så himla söt och go så man blir alldeles knäsvag =)

Kollade på Melodifestivalen och blev väldigt förvånad över att Christer Sjögren gick direkt till final !!
Men men , man ska väl aldrig sluta förvånas ....
Annars så var det väl precis som det brukar vara på Melodifestivalen: många udda och konstiga låtar och några som man tycker sig ha hört förut =)
Kom isäng någorlunda tidigt iallafall och vaknade relativt tidigt imorse.
Har inte gjort så mycket idag , men håller på i tvättstugan just nu, sedan får vi se vad som händer.
Fortsättning följer...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0