Hemma i Svedala igen

Veckan gick bra nere i München och vi fick väldigt mycket löst och testat. Satt och jobbade till 19 - 20 nästan varje kväll och sedan blev det middag ute med god mat och vin.

När jag kom hem ifredagskväll så var Johans barn hemma hos oss, så det var full rulle från start =)
Har kollat på Let´s dance och Melodifestivalen på kvällarna, annars så har det inte hänt så mycket. Ganska skönt att ta det lungt och dessutom börjar jag känna mig lite småförkyld.
Jag får hoppas på att det är efter alla heltäckningsmattor på hotellet och kontoret som tyskarna trilskas med att ha, eller så är det efter aircondition köret på flyget.

Loggade ut på Facebook igår för första gången på en evighet och hittade en gammal kompis uppefrån Ljusdal =)
Har inte hört ifrån honom på evigheter. Skit kul!
Han har flyttat tillbaka till Ljusdal igen efter ett antal år här nere i Stockholm.
Ska försöka att träffa upp honom när vi åker upp till Ljusdal, vilket blir nog ganska snart.
Ska upp och fixa med bilen hos papsen nämligen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0