Har nog klarat mig från sjukdom.....

åtminstonde hittills =)
Det kanske beror på att jag proppat i mig esperitox och en herrans massa vitaminer ?

Imorgonbitti drar jag ner till Tyskland för att jobba.
Har förbokat en taxi som kommer och hämtar mig kvart i sex imorgonbitti =(
Planet går inte förrän vid fem i åtta, men av erfarenhet så vet jag att det är kaos på Arlanda på måndagmornar.....
Ska ju hinna växla pengar, checka in bagage och sedan gå igenom säkerhetskontrollen.
Säkerhetskontrollen brukar ju ta sisådär en timme .......suck......

Här hemma är det iallafall bättre på sjukfronten.
Johan är nästan på benen igen iallafall !!  Skönt =)
Tog en gemensam hund promenad imorse i det härliga vädret. Underbart med lite sol igen och någorlunda milt väder !
Grabben tror nog att det är vår redan för han drog till en kompis i bara hood tröja.......suck...  ja ja , det är ingen idé att säga något till honom iallafall. Han får skylla sig själv helt enkelt om han blir sjuk!
Det är såååå underbart med barn ......  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0