Bakfull ?

Nej inte jag men min sambo =)
Han var ju och firade en klubbkompis 40 års dag igår med Paintball och middag.
Vaknade klockan 5 imorse av att det var någonting som kom in i sovrummet och luktade sprit =)
Åh vad jag inte avundas honom idag *s*
Jag tvingade upp honom vid 11 för att gå ut med hunden . Trodde att han skulle knorra men icke !
Jag har pondus alltså !?!?!  *s*

Väntar på att klockan ska bli 13 så jag kan gå ner i tvättstugan. Visst är det väl roligt att tvätta ? ( not )
Men men.......

Ska försöka få tag på min sons far också och höra om det fortfarande gäller med middag ikväll ?
Han körde ju rock klubben igårkväll, så man vet ju inte riktigt hur han mår heller .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0