:-)

Igår var jag på hälsoundersökning via jobbet.
Fick en grundlig genomgång med blodprov, sänka och hela baletten.
Inväntar med spänning på svaren för att se om jag är frisk *s*
De tog dock inga prover i skallen ........

Har väl inte hänt något speciellt under veckan förutom jobb och vardagsbestyr.
Grabben har sportlov så honom ser jag inte så mycket av.
Han är borta när jag kommer hem från jobbet och kommer hem runt sju - åtta.
Det är ganska skönt ändå och veta att han har kompisar och hänga med :-)
Och lite koll har jag vad de sysslar med också. Ringer med jämna mellanrum och kollar vad som händer.
Robin tycker dock att det endast är pinsamt  :-)

Kommentarer
Postat av: annika

http://blogg.expressen.se/singelisumpan/

stay cool!

kom tillbaka - annars blir det inget alls...e också slut, men liksom psykiskt utmattad...
Hoppas bara du har lite järnbrist babe!

2008-02-28 @ 23:24:33
URL: http://blogg.expressen.se/singelisumpan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0