Tillbaka till verkligheten

Tänk vad fort en vecka kan gå !!!

Idag började vardagen igen med jobb.
Har varit turbulent på jobbet medans jag var borta. 10 personer har blivit varslade och en hel del har fått byta arbetsuppgifter.
Som tur är har inte min avdelning blivit påverkad av detta, men det var ingen rolig stämning på jobbet idag :(

Började känna mig lite småhängig vid lunch med stickande hals och febervarm, men jag kollade när jag kom hem och jag har ingen feber iallafall.
Gjorde käk och väntade på att Eva och Sara skulle komma över en sväng.
Eva skulle besikta bilen nämligen så de passade på att komma förbi.
Sara stannade kvar och gjorde läxor medans Eva åkte iväg.
Hon hann bara utanför dörren här så ringde hon och talade om att hon hade vrickat foten och hade jätteont, men hon körde ner till besiktningen iallafall !!! Toka!!
Nu väntar vi på att hon ska komma tillbaka så ska jag skjutsa henne till akuten.
Det hade knakat riktigt illa i hennes fot nämligen ...
Fortsättning följer.....

Skjutsade in Eva till akuten och hon haltade in .
Ringde och kollade vid 22 vad som hände och då hade hon precis röntgat foten och väntade på svar.
Fick ett sms i natt att hon hade fått en ordentlig stukning som skulle ta upp till 6 veckor att läka....
Stackars Eva! 2008 har verkligen inte varit hennes år, så jag hoppas att nästa år blir bättre.
Kram på dig gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0