Nytt hemma

Igår när jag kom hem från jobbet hade de glasat in min balkong ( äntligen !!! )
Det blev otroligt bra !
Har dock en hel del kvar att göra och fixa och det var för mörkt att knäppa kort , så vi får se om jag hinner göra det ikväll.

Åkte ut till Stureby och köpte ett hundgaller till bilen sedan.
Det var tur att vi åkte i tid för det tog oss över en timme att hitta !!!
Åh vad jag önskade att jag hade en GPS i bilen just då ska ni veta. Snurrade runt på massa småvägar och irrade men tillslut så kom vi rätt iallafall =)

När vi kom hem igen var jag alldeles för trött för att fixa balkong, så det får bli i kväll mellan tvättomgångarna.

Har stora planer inför våren sedan att mysa till den ordentligt !
Tänkte fixa en schäslong och lampa och en massa ljus så jag kan ha balkongen som läs/mys hörna.
Underbart att kunna gå ut och stänga dörren när hela lägenheten är full med ungar =)
Som det är nu så finns det ju ingen plats att gå undan om man är trött och behöver vila nämligen.
Ska bli så roooligt att ordna !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0