Nu är det snart jul igen !!

var ju hemma torsdag och fredag från jobbet med feber och ont i halsen. Låg och sov i en och en halv dag och febern försvann som tur var.

I helgen var Johans barn hos oss plus en kompis till Clara så det var full rulle hela helgen, så det var ju tur att min feber hade försvunnit...
Var dock hur trött och seg som helst på söndag kväll sedan.

Imorgon kommer de och glasar in balkongen hemma !! =)
Det har bara tagit fyra månader sedan beställning...... men bättre sent än aldrig.
Ska även iväg på lunchen och inhandla julklappar idag till familjen.
Har haft lite ångest över att jag inte har handlat något men igår kom jag på precis vad jag ska köpa =)
Har däremot inte kommit på klappar till Carmen ännu, men det är inte lika svårt som till Robin *s*

Åker upp till Ljusdal på måndag för att fira jul.
Ska bli skönt att åka iväg och inte behöva fixa något inför julen. Mamma håller på för fullt ;o)
Tyvärr så blir det nog lagom dags för Pixie att sätta igång med löpet till jul ( härlig julklapp Pixie . Tack )
Förra året satte hon igång på julafton precis.....
Men men det får väl gå det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0