Inte många timmars sömn inatt inte =(

Fy vilken natt det har varit !!
Har haft fyra fnissande, spelandes och pratandes ungar  hemma inatt plus en snarkande karl!!!
Trodde jag skulle börja gråta när jag såg att klockan var halv tre och jag inte hade fått en blund i ögonen och visste att klockan ringde halv sex.....
På något magiskt sätt så lyckades jag somna och INTE försova mig, så nu sitter jag här på jobbet iallafall.
Förhoppningsvis blir det lugnt idag.
Och förmodligen blir jag helt solo i vårat nya rum .... skönt :-)

Får väl se vad denna dag har att erbjuda jobbmässigt.

Ikväll så blir det Kista och handla försenade julklappar till Lucas och Clara.
Hoppas att jag pallar bara......

Kommentarer
Postat av: Elin & Sara

jobbigt! :/

2008-12-29 @ 08:16:47
URL: http://hundtass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0