Denna dag gick oxå =)

Klarade av denna dag oxå fast det kändes tungt......
Blev inget Kista ikväll. Var alldeles för trött för att ens tänka tanken att åka dit, utan Johan och Co får fixa det imorgon på dagen istället.

Åt middag och donade lite när jag kom hem, sedan slappades bara.
Ligger nu i sängen i min härliga pyjamas och myser.
Ska snart nanna kudde ( hoppas jag *s*  )

Ska fnula lite på vad jag ska försöka åstadkomma nästa år också.
En sak är att jag ska försöka bli lite mera aktiv gällande motion ....  =)
Sedan ska jag kolla upp mina födelsemärken. Har bokat tid och ska till vårdcentralen den 9:e januari.
Har en del som jag måste kolla upp som har ändrat sig lite på sista tiden =(

Nej, nu ska jag kolla på Jordan rättsläkare
Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0