Dan före dan före dan före dopparedan

Var uppe tidigt idag också och slog in julklappar och fixade mig iordning.
Åkte och hämtade upp Michelle sedan åkte vi till Barkis för att handla julklappar.
Kom dit vid 11 och åkte därifrån vid 14 !
Jag hittade bara julklappar till mig själv dock *s*
Införskaffade bland annat en jättenmysig pyjamas som jag har gått och kollat på ett bra tag.
Den är rosa rutig och jättehärlig =)

Innan vi åkte hem svängde vi förbi Donken och sedan skjutsade jag hem Mirro och alla hennes paket.
Hon hade hittat en del iallafall.

Har börjat packa ihop lite som vi ska ha med oss när vi åker imorgon.
Ska försöka åka hemifrån runt 7 hade vi tänkt....
Vi får väl se hur det går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0