Äntligen ledig igen =)

Då var man lite julledig igen då =)
Så skönt och framför allt skönt att vi ska åka iväg till Ljusdal och fira jul.
Det blir en speciell känsla att åka iväg dit och fira jul. Den riktiga julstämningen kommer till en.

Idag ska jag dock iväg in till jobbet en sväng. Vi flyttade nämligen igår och jag ska in och ställa iordning min arbetsplats tänkte jag, så det bara är att sätta igång att jobba nästa måndag när jag kommer.
Ska även passa på att införskaffa de sista julklapparna hade jag tänkt.

Sitter just nu och skriver på min egen julklapp som jag köpt till mig själv i förväg =)
En liten HP mini som jag köpt genom jobbet. Skithäftig !
Lätt att ta med och lätt att använda.



Nej, nu ska jag dricka upp kaffet och sedan göra mig iordning . Ska även passa på att slå in en julklapp innan jag åker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0