Vaknat på fel sida

Vaknade kl 9 imorse av att telefonen ringde =(
Det var Mattias som ville ha tag på Johan.
Han klev upp och stack iväg och hjälpte Mattias med en sak och sedan låg Pixie och gnydde och vaktade tills jag inte stod ut längre och fick kliva upp !!!
Då var klockan i och för sig elva men jag var putt =(
Ringde Johan och frågade om hundskrället fått mat och lyckades såklart bli superputt när jag snackade med honom.

Nu har jag fått i mig en kopp kaffe och pratat med min vän Eva så nu börjar jag bli på lite bättre humör iallafall =)
Ska hoppa in i duschen snart och sedan planera lite mat.
Jag hoppas att det inte kommer regna ikväll för jag vill verkligen grilla!!
Har ju inte grillinvigt vår balkong ännu pga allt regn, men nu verkar det som om det blir lite uppehåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0