Somnade om

efter att Robin och Lucas hade åkt iväg till skolan. Sov till 10 någonting sedan gjorde jag och Clara oss iordning och åkte till IKEA.
Införskaffade ett vardagsrumsbord och några lådor som jag ska ha kläder i så det blir lite ordning i garderoben.
Vi käkade lunch också när vi var där. Jag tog köttbullar och Clara pannkakor. Mums!

Var hemma lagom tills Robin kom från skolan. Han var jättenöjd med skolan och tyckte att den var "skön"

Jag och Johan åkte till Hallon för att uträtta några ärenden bland annat så beställde jag inglasning av balkongen =)
Vi får se om det går, eftersom ingen annan har det i huset ......

De kommer även och kollar på badrummet imorgonbitti.
De var förbi en sväng idag och mätte och imorgon ska det såga upp ett hål i taket för att kunna lokalisera vart vattnet kommer ifrån.
Jag hoppas att det inte behövs massa fläktar och skit som ska stå och torka ur i flera veckor !!!!

Vi får se imorgon helt enkelt hur det går.

Väntar just nu på att Lucas ska komma över så vi kan fira honom.
Jag och Clara bakade cheesecake igår och senare ikväll ska vi ner på Kina och käka lite hade vi tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0