Plockat svamp idag =)

Min vän Eva ringde mig idag och frågade om jag inte ville följa med henne till Bålsta och plocka svamp.
Först blev jag alldeles ställd och tänkte neeej, men jag ångrade mig ganska snabbt sedan.
Perfekt väder för en skogspromenad !

Sagt och gjort, Eva kom och hämtade mig sedan åkte vi ner på OK och handlade macka och dricka sedan drog vi.
Knallade runt i över två timmar utan att hitta en enda kantarell =(
Hittade Fjällskivlingar dock som jag ska tillreda imorgon tänkte jag.

Nu händer inte mycket.
Robin är hos en kompis och ska komma hem om ca en halvtimme och jag och Johan slappar framför tv:n.
Ska upp tidigt imorgon för jag ska boka tid för installation av säkerhets dörr bland annat och sedan kommer Sara över och ska umgås lite.
Eva ska jobba imorgon och Sara hade inget att göra, så jag sa åt henne att komma hit istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0