Loppis, Riddarspel och Ursvik

Hoppade upp tidigt imorse och gjorde mig iordning. Jag, Hanna och Annika skulle köra Loppis nere i Sumpan nämligen.
Vi stod mellan 11 och 16 men affärerna var väl inte så lysande.
Men det var roligt att komma iväg en sväng och träffa folk och kolla på gamla saker =)
Efter loppisen åkte jag till Rissne och mötte upp Johan, Robin, Lucas och Clara.
Stannade inte länge då barnen var ganska trötta. De hade varit där i några timmar redan när jag kom, så vi åkte hem och gjorde iordning mat istället.
Robin drog iväg med Mio sedan och ska sova hos honom inatt. Jag och Johan drog till Ursvik och tog fem kilometers spåret. Riktgit skönt att komma iväg.
Var hemmar runt 22 tiden igen och gjorde oss iordning för sängen. Kommer nog att sova riktigt gott inatt faktiskt.

Får se vad vi hittar på imorgon. Eventuellt ska vi ner på centrum och handla dojjor till Johan.

Sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0