Liten sammanställning

Vi har nu bott här i nya lägenheten sedan den 26 augusti och vi har verkligen fått bra ordning här hemma måste jag säga.
Mycket tack vare mina underbara föräldrar som kom ner och hjälpte mig helgen den 1.a augusti!
Vi hade en hel flyttbuss full med kartonger som skulle packas upp och vi har nu 5 stycken som står kvar i Robins rum som jag inte vet vad jag ska göra av så det är ganska bra jobbat tycker jag.

Vi hade lite problem med Telia när vi flyttade in. Telefonen skulle vara inkopplad den 26:e men kom inte igång förrän den 31:a efter att jag hade ringt och felanmält ( igen )
Internet kom igång idag , så det var ju också ganska försenat.
Får åtminstonde en månad gratis från Telia för besväret .

Här kommer lite före och efter bilder på lägenheten:




Köket före                             Köket efter



Vardagsrum före                              Vardagsrum efter



Badum före                Badrum efter


Även lilla Carmen var och hälsade på en oss en dag










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0