Lite drygt en vecka

har vi bott i nya lägenheten nu och jag stooor trivs!!
Tyvärr så är inte internet igång ännu så jag kan inte uppdatera så mycket som jag vill.
Nu har jag fått låna ett mobilabbonemang av jobbet , då jag tyvärr måste jobba på min semester....
Men det är ett jätteviktigt projekt som ska sättas igång och jag är den enda som kan fixa det ( på både gott och ont *s*

Mams och paps kom ner förra torsdagen och stannade till i söndags.
Vi röjde järnet här hemma på Lötgatan så jag har bara ca 5 flyttkartonger kvar att rensa undan nu.
Kommer att uppdatera med lite bilder på lägenheten senare.

Jag kommer att uppdatera lite mera snart. Ska fortsätta kolla på OS invigningen nu.
Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0