Halva semestern har gått

och jag har inte gjort någonting!
Fast det är väl det som är meningen med semester ? Att man ska vila upp sig och ta det lugnt ?
Det har jag verkligen gjort och det känns jätteskönt.
Har sovit ordentligt, fixat i lägenheten och bara tagit det lugnt. Så skönt :-)

Imorse vaknade jag klockan 7 av mig själv. Det är väl första gången på länge som det hände.
Har legat i sängen och läst tidningar och nu ska jag kliva upp och flytta på bilen.
Hämtade Robin igår kväll och när jag kom tillbaka så fanns det ingen parkering här utanför, så jag fick ställa mig en bit upp på Tulegatan.

Sedan ska jag ringa och boka tid för montering av säkerhetsdörr :-)

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0