Halva dagen gått och jag är lite småtrött faktiskt

Kunde såklart inte somna igårkväll när jag gick och lade mig =(
Kollade sista gången på klockan vid 2 ....
Hade tänkt kliva upp och ta en repa runt sjön imorse, men det gick bara inte när jag kom upp...
Låg och snoozade larmet ett bra tag innan jag kom in i duschen.
Fick upp Robin i lagom tid också och vi käkade frukost och drog runt halv åtta.

Har haft fullt upp hela förmiddagen med att försöka komma ihåg lösenord m.m
Kan tyvärr inte sätta igång och rensa upp min mail då den inte fungerar som den ska.
Har sagt åt IT men de har ju en hel del att göra nu när det är många som är tillbaka från semestern.
Hela eftermiddagen är inbokad i möten , så vi får väl se om jag hinner rensa sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0