Gjorde ett kap igår =)

Jag hittade en matberedare på Myrornas igår för 150 kronor !!
Helt suveränt!
Var hur mycket pryttlar och grejjer med som helst !
Kollade upp på nätet vad en ny sådan skulle kosta med alla pryttlar och den låg på runt 2500 kronor!
Snacka och kap !
Jag invigde den igårkväll med att baka Chokolate cupcakes och de blev riktigt goda måste jag säga.
Visst, de blev inte lika vackra som när Leila bakar, men goda blev dom och det är ju det som är huvudsaken =)

Idag ska jag och Clara baka cheesecake hade vi tänkt. Får se om den blir lika god ?!?!

Vi hämtade upp Clara och Lucas på väg hem från Dalarna i söndags nämligen.
Clara har fortfarande lov, men Lucas började skolan igår.
Robin börjar imorgonbitti och jag gruvar mig redan inför imorgonbitti *s*
Det kommer att vara ett helskotta att få upp honom !
Han har ju vänt på dygnet helt och hållet här under sommaren.
Ska dock bli skönt med lite rutiner och ordning igen känner jag.
Även jag ska försöka få lite rutiner och ordning.
Min stegräknare som jag köpte innan vi flyttade försvann tyvärr i flytten dock.
Har inte den blekaste var den ligger tyvärr. Synd =(

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan börja förbereda lite inför bakningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0