Fullt ös medvetslös =)

Det har verkligen varit full fart sedan jag började att jobba.

I måndags när jag kom hem från jobbet drog jag och Johan till Ursvik och körde 5 kilometers spåret.
Det märks att det börjar bli höst nu för det började skymma strax efter kl 20 och när vi var klara ca 45 minuter senare var det riktigt mörkt.
Vi får nog ta elljusspåret hädanefter om vi ska ut framöver på kvällarna.

Igår efter jobbet kom Johans mamma, Michelle och Carmen över en snabbis.
Johan drog till klubben sedan , Michelle hem och Maggan köpte pizza och sallad och stannade och åt.

Hon åkte hem vid 21 tiden sedan och strax efter kom Johan hem.
Det var försent att gå ut i spåret då och framför allt var vi alldeles för trötta.

Gick och lade oss ganska så tidigt sedan.

Idag har jag suttit i möte hela förmiddagen och ska snart in på ett nytt möte.
Efter jobbet måste det åkas och handlas och sedan blir det mat och en runda i spåret.

Nu måste jag rusa iväg igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0