Full rulle hela dagen igår

Hann aldrig uppdatera igår vad vi gjorde så jag tänkte göra det nu.
Åkte iväg och hämtade Sara vid lunch igår och på väg hem stannade vi till vid djuraffären vid Tuletorget.
Tänkte testa ett pulver som man kan lägga i kattlådan så det inte luktar så illa.

Väckte Robin när vi kom hem sedan åkte vi till mitt jobb en sväng.
Behövde lämna in datorn till IT för den knasade som attan.
Medans de jobbade på min dator så åkte vi till Vällingby C
Robin skulle ha tag på ett par nya skor och det var ju inte det lättaste kan jag säga.....
Jag hittade en mysig tröja på Gina Tricot.
GIllar verkligen Gina Tricot :-)
Gick runt i centrum i flera timmar men Robin hittade inga skor....
Åkte tillbaka till jobbet och hämtade min dator sedan åkte vi och hämtade upp Eva.
Åkte vidare till Kista C där vi började med att käka lite.
Jag käkade Indiskt och Robin Italienskt .

Strosade runt i alla affärer där också och tillslut hittade Robin ett par skor !
Blev ett par Lacoste som han hade sett i Vällingby också men inte var riktigt säker om han ville ha........

Jag sprang in på H&M och hittade en jättefin klänning som jag införskaffade sedan fick vi tyvärr skjutsa Eva till KS akuten :-(
Hon mådde inget vidare och kände sig allmänt konstig så vi tog det säkra före det osäkra och skjutsade henne.
Jag och ungarna åkte hem till oss och väntade på att hon skulle höra av sig.
Hon ringde efter någon timme och jag åkte och hämtade henne och skjutsade hem henne och Sara sedan.
Läkarna kunde inte hitta något fel på henne, men hon ska till sin husläkare idag så förhoppningsvis får hon en ordentlig genomgång där.
Det är magen som spökar på henne så hon kan inte äta ordentligt.
Hon ska ringa mig sedan och meddela efter att hon har varit hos läkaren.
Hoppas att det inte är något allvarligt !!
Men hon har ju haft det ganska jobbigt den sista tiden så det kan ju vara det som har satt sina spår.

Idag så var det meningen att jag skulle behöva åka in till jobbet på förmiddagen och fixa till min dator igen !
Den funkade inte som den skulle iallafall när jag provade igårkväll, men jag struntar i det.
Jag har lyckats få iväg det jag ska ner till Tyskland, så det bör lösa sig iallafall.

Ska hoppa in i duschen nu och sedan röja i hallen.
De ska komma och montera in en säkerhets dörr här idag efter lunch.
Skönt ! Då kanske Pixie slutar att morra så fort det är någon som går i trappan *s*
Vi har ju gamla trädörrar just nu , så det är ganska lyhört men med säkerhetsdörren så isolerar det ju lite iallafall.
Plus att låset ändras så vi inte behöver vara rädda att bli utelåsta. Nu kan man bara smälla igen dörren och det är lite risky , allra helst med en disträ tonåring i huset *s*

Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0