Första "riktiga" skoldagen för Robin idag

och allt var precis som det brukar vara på mornarna........ Sura miner, irriterade svar och tuggummi under fötterna .....
Suck.......
Vet inte vad jag ska göra ibland för att få honom att förstå tidsuppfattning !!

Igår var jag inte utanför lägenhetsdörren på hela dagen.
Inte för att jag inte orkade utan för att jag inte fick på mig några skor på högerfoten !
Jag slog ju i tån häromkvällen och igår var den alldeles öm och blåröd. Kunde knappt ha strumpa på mig !
Avbokade kickoffen på jobbet som är ikväll.
Även om jag är bättre idag, så kan jag fortfarande inte ha snygga pumps eller något på mig och jag haltar fortfarande litegrand och det är ju inte så roligt att gå på fest och bara tänka på att ingen ska komma åt min tå =)
Nej, så det blir till att vara hemma ikväll istället. Får försöka hitta på något gott att käka och ta det lugnt framför tv:n

Kommentarer
Postat av: CC

Nämen tjena! Där var ett bekant fejs :) Hoppas allt är bra med dig

2008-08-23 @ 00:05:27
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0