Äntligen fredag !

Denna här veckan har verkligen svischat förbi !!
Har haft mycket att göra på jobbet men inte för mycket dock, så det känns alldeles lagomt.

Igår kväll gick jag ju och mötte Johan på kvällen. Vi tog en runda runt sjön medans vi ändå var ute.
Ikväll ska vi iallafall satsa på att komma iväg till Ursvik.
Först efter jobbet ska jag hämta upp Johan hemma sedan åker vi ner till Coop Bromma och storhandlar.
Vi slänger väl i oss något och käkar , sedan blir det spåret.

Det är så himla skönt att ha kommit igång med detta nu, så när det inte blir av att man går så känner man ett sug efter ett tag. Härligt !

Ska ev slinga håret i helgen också :-)
Ska få hjälp av Mirro med det. Får se om det blir ikväll eller om det blir på söndag.
Lördag ska jag, Annika och Hanna ha Loppis hade vi tänkt.
Vi ska ha bord nere i gamla Posten huset i Sumpan ( om det finns något. Väntar besked från Hanna ) och se om vi får något sålt.
Jag har ju inte så jättemycket kvar att skicka iväg, eftersom jag har gett allt till Eva när vi flyttade, men någonting ska jag väl kunna skrapa ihop.

Nej, nu är det snart slut på lunchen och jag ska in i ett möte.
Hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0