Vaknade jättetidigt imorse

av att det var hur varmt som helst i rummet !!
Jag är ju så van att sova med öppet fönster numera så det blev alldeles för varmt.
Får testa att ha öppet inatt. Ska bli intressant dock då jag har fönster mot stora gatan =)
Vill inte ha aircondition på över natten för då blir jag med all säkerhet förkyld !

Har haft det riktigt lungt och skönt idag =)
Jämfört mot mina nordiska kollegor som har hur mycket som helst att testa !

Var iväg en sväng efter lunch och handlade lite =)
Köpte choklad, Nutella ( jätteburk ), bomull, 1 liter vitt vin och rengöringsservetter och allt gick på cirka 100 svenska kronor !! Billigt , eller hur ?!?!?

Imorgon ska jag och en kollega från Finland åka in till Marienplatz, som är centrum, och shoppa lite.
Ska bli kul och se om jag kan hitta något roligt som minne från München =)

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0