Söndag morgon och ingen mer än jag vaken än

Vaknade jättetidigt imorse !! Efter att ha legat och skruvat på mig ett bra tag i sängen gav jag upp !
Sitter nu och läser tidningen och dricker kaffe och njuter av tystnaden.

Clara och Lucas kom i fredags och på kvällen gick vi över till Michelle för att kolla in nya lägenheten.
Den var verkligen superfin!! Stor och rymlig och jättefräsch!!
Carmen susade runt i sin gåstol och tyckte livet var lattjo :-)

Igår morse åkte jag och Clara till Solna Centrum för att titta efter en ny rullresväska till mig.
Jag ska ju till München imorgon igen nämligen och den rullväska jag har är alldeles för stor och otymplig.
Hittade en jättefin väska OCH några jättefina tunikor :-)

Det brukar ju vara så att när man inte ska ha några kläder DÅ hittar man minsann :-)
De var verkligen skitballa, så jag är nöjd :-)

På eftermiddagen skjutsade vi in Lucas till en kompis på Östermalm. De ska nämligen åka till Åre idag.
Gjorde inget särskilt när vi kom hem sedan.
Var ute med hunden och njöt av det vackra vädret, fixade mat och spelade spel innan vi nannade.

Idag åker Clara hem och sedan har jag tvättstugan. Ska hjälpa Robin med hans läxor också.
Han har fått hem över helgen nämligen........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0