Ny månad - nya utmaningar =)

Jaha då var april månad här och våren kanske äntligen kommer ?!?
Det är ju den 1:a april idag också så man får väl passa sig så man inte blir grundlurad *s*

Igår kväll var det inte så munternt hemma tyvärr.
Robin kom hem från skolan med dundrande huvudvärk och däckade i soffan i en och en halv timme.
Jag och Johan skulle ha åkt till tippen med massa skräp från balkongen men.... suck...
Johan drog iväg en med en kompis på ett " snabbt " uppdrag och skulle vara hemma i lagom tid för att vi skulle kunna hinna åka till tippen innan de stängde.... yeah right !
Vi får köra dubbla omgångar på onsdag istället ....

Robin är hemma idag igen. Han har fortfarande ont i huvudet och dessutom i näsan !?!?! :-)
Vi får väl hoppas att det går över någorlunda fort och att det inte är något allvarligt.

Min nya chef börjar idag också ( eller är det ett april skämt ? *s* )
Ska bli roligt att jobba med en gammal Ljusdaling :-)

Själv är jag trött ( som vanligt ) men det kanske beror på ändringen till sommartid ?
Jag kan ju alltid skylla på det, annars så vet jag inte riktigt vad problemet är .
Har fått tillbaka alla provsvar från läkaren och de var tipp topp allihopa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0